vrijdag 7 oktober 2011

She Art

She Art is een pagina vullen met allerlei stukjes papier, dan een poppetje maken van papier (She dus) en verder alles gebruiken wat je kan gebruiken. Geen stencils, geen stempels maar huishoudelijke spulletjes. Bijvoorbeeld h.h. spons, spatel met openingen enz.. Goed dat kan, keuken is nu leeg (nou ja bijna) maar zo "onderweg" kreeg ik al het gevoel: Nee dit is niet 'mijn ding'. In mijn overmoed had ik dan ook nog een 2 A5'jes klaar liggen.....Toen kwam het geluk op mijn weg juist omdat ik altijd op reclame papier werk zag ik deze dame. Dus: dame hoefde ik niet meer te maken. De rest is gemaakt met allerlei postzegels want ja cupido treft wel eens iemand die ver weg woont en dan heb je die zegels nodig. Rondjes gemaakt met van alles en nog wat, hier en daar wat lijnen getrokken rondom en....klaar. Tenminste deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten