vrijdag 30 september 2011

Write

Na 3 lessen van Willy A. kwam dit tevoorschijn bij mij. Eerste les was ondergrond 1, tweede les was aanvulling ondergrond, 3 les was "aankleden" van de pagina. Natuurlijk had Willy wel een voorbeeld (meerdere) gemaakt maar ieder kon haar eigen idee volgen. Al voor ik ging aankleden wist ik dat het over schrijven zou gaan, daarom had ik ook die teksten al gestempeld. En vandaag de rest aangevuld met de tekst: Write. Ook in de bollen geschreven, omlijnd en gstippeld.

Toen de plaatjes geordend, pennen en inktpotje en ook de hand lagen al klaar, zo ook die brieven. Hand met mouw heb ik met softpastel krijt ingekleurd, ook die brieven. De rest  zo gelaten.

Fototoestel heeft het ietsjes flets gemaakt, kleuren zijn toch wel wat feller maar al met al ben ik wel tevreden met deze pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten