woensdag 27 juli 2011

zwijgen is goud

Teveel en te vaak roep ik al dat ik iets voor iemand ga maken en dan wordt het moeten. Dat is leuk maar nee niet echt. Daarom moet ik eerst denken en dan spreken. Of eerst iets maken en dan die kaart/scenery verzenden. Dus dit is echt puur voor mij, vrijheid in je hobby is het mooiste en dat moet je houden.
Dit is geverfd met acrylverf, een dikke laag waarna ik er doorheen ben gegaan met een vork. Iets te hard, het werd wit. Daarom de lijnen met een bruine pen bewerkt, lijkt goud maar is niet zo. Stempelafdruk met emb.poeder gedaan en het vouwke gelijk ook de mond gesnoerd. Het plaatje links komt uit een boek met allemaal oude fietsen maar.........er was ook een "dames-pagina". Daar vond ik het bericht over het korset, vond ik zeer passend want mijn keurslijf mag ook wel eens af....!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten