dinsdag 12 juli 2011

Zwart wit uitdaging

Uitdaging op DuchArtJournals was deze keer: zwart/wit. Niet zo heel moeilijk zou je denken maar om het leuk te maken toch hier en daar enig 'denk-werk'....Dus heb ik een oude Cd gepakt, die beïnkt met gesso en wat ruw bewerkt dus leuke structuur. Die wijzers lagen nog ergens, een overblijfsel van een stukje zwarte karton wat ik door de CB heb gehaald. Onder wat gedoodled maar nee ....nog steeds niet echt mijn ding. Komt ooit wel eens....haha. Wat ik vroeger in mijn agenda’s had waren blommen, allemaal blommen. Die heb ik er dan ook bij getekend, maar ook gewerkt met afwrijfletters en een paar figuren, ook afwrijven maar....! De “cijfers” op de klok zijn met opzet (ja natuurlijk) wat apart gedaan en ook zelf wat teksten erbij geschreven. Allemaal met een een gewone stift,
 
Verder....?? Eigenlijk niets, her en der wat uit geponste blommekes en wat opvulling.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten