vrijdag 13 december 2013

Secret Santa

Op een Amerikaanse groep hebben we een "Secret Santa". De leden die meedoen die weten van elkaar niet wie hun Secret Santa is, tot ze het pakket uitpakken. Ja die van mij is al gelijk duidelijk, Nederlandse zegels ......jaja vallen zeker wel op. Goed wat heb ik gemaakt. Een schoenendoos helemaal geverfd, en het verschil is gelukkig in het echt minder dan hier is te zien. De binnenkant heb ik beplakt met rood, een soort tafelkleedje met allemaal sterren erop. Wat mooi uitkwam want die kon ik ook weer op de doos gebruiken. En dan maar inpakken, knutselspulletjes ook natuurlijk maar ik heb ook chocolade letters erbij gedaan, die kennen zij daar mooi niet en daarom vond ik dat juist wel een leuk idee. Alles ingepakt met lint, waar ik genoeg van heb dus kon ik wel iets missen....hahaha. Daarna nog eens dicht geplakt en toen er een lint omheen gedaan maar dat komt in het volgende bericht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten