zaterdag 6 april 2013

En dit is dus mijn A. Begonnen met de letter B, maar natuurlijk moet de A er ook bij. Toevallig kwam ik dit woord tegen toen ik de bloemen uitknipte en gelijk dacht ik: Mooi woord voor de uitdaging. Dit dan ook gebruikt, wel iets groter gemaakt en gemakt. Achtergrond is bewerkt met Dylusions spray, daarna met stencils en stempels (de Stempelwinkel). Verder een stukje verband wat ik had bewerkt met Walnut ink op de feesthoed geplakt. Ook weer veel uit de Elly-box gebruikt zoals: strepen aan onderkant met sleutels, vlinder, filmstrip en een bloem. De grote bloemen komen van het afvalzakje. Ook heb ik er zelf nog wat bij geschreven en mijn eigen gemaakte "ziekenhuis-AJ" is nu vol en hopelijk hoef ik niet weer eentje te maken voor dat "hotel".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten