zaterdag 5 mei 2012

Blommen

Op de groep DAJ hadden we als thema voor juli: Bloemen. Ik vond een plaatje van een zonnebloem en ja dat moest het worden. Dus nog meer gescand, op stickerpapier, en die er bij gedaan. Maar....ik was puber in de Flower Power tijd dus ja dat wou ik er toch ook bij hebben, vandaar die mooie dame (Dylusions) maar nu met bloemen in haar haartjes. Achtergrond is gemaakt met Dylusions ink spray, volgens mij heb ik alle 7 kleuren gebruikt die ik heb... Dan nog twee vlinders erbij (de Stempelwinkel) en afgewerkt met mijn Posca pen. Die heel leuk de kleur aanneemt van de kleur waarover je lijntjes trekt. Steeltjes......nee die had ik niet zo lang dus een stuk stickerpapier bestempeld, ingekleurd met Distress Peacock Feathers (mooie kleur..), nog wat tekst erbij geschreven en ook geprint en ....fenny is nog tevreden ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten