zondag 18 maart 2012

Liften

Dit zag ik toevallig op een you tube fimpje, nooit van gehoord maar toch effies proberen. Je neemt een boek, Scotch tape en dat plak je op de letters. Dan heel voorzichtig de tape eraf halen. Het is de bedoeling dat alleen de letters meegaan, soms gaat er een stukje papier mee maar dat mag de pret niet drukken. En ik vond het hartstikke leuk om te doen. Nadat ik deze foto had genomen heb ik er nog veel meer bij geplakt en afgewerkt zoals hier is te zien:
De tape een kleurtje gegeven met mijn Color box, ook wat vegen over de groene achtergrond (acrylverf) gedaan. Daarna verder met aankleden. De twee hartjes vond ik in een reclame folder de rest zijn stempels van Dylusions. Het was een vrolijke dag, lekker zonnetje en heerlijk buiten en dat gevoel zit ook hier in deze pagina.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten